26 februari 2012

 


Fick komplimang för min handstil idag när jag
fixade gymkort.. hon tittade liksom och så sa hon
"GU va fin handstil du har"

I morgon ska jag dit och spinna.
Det ska bli intressant å se om jag kan gå hem sen.
idag har jag pluggat uttal,
uttal så jag var alldeles torr i munnen.

Nästa tisdag ska jag sitta barnvakt åt både Ella och Carl.
Det ska också bli intressant, framförallt eftersom
jag mest sannolikt kommer ha träningsvärk delux då.
ska nämligen lägga upp träningsschema med
intruktör kvällen innan.

Det känns skönt att ha fått tummen ur och tagit steg
ett och införskaffat gymkort.
nu återstår att komma igång och bruka lite allvar.
ligger jag i hårt kanske jag till och med kan
få superkropp till beach -12.. eller inte.

Jag har ont i min mage.
Det gör bara ont och är jävligt.
tänder gnisslar jag också.
jag har förbannat ont i mina käkar och idag
kör det lika ont nu som det gjorde i morse.
annars brukar det släppa en eller två timmar
in på morgonen / förmiddagen.. men inte idag.
började faktiskt dagen med att beställa en bettskena.
http://www.beconfident.se/bettskena
hoppas att den kan göra nytta.
stoppade till och med lillfingret i munnen inatt
för att låta bli att bita ihop.
somnade om fort så jag har ingen aning om
det gjorde ont eller inte..

idag har jag varit lite ledsen sådär till och från
och det lustiga med det är att varje gång jag
börjat gråta har jag börjat nysa.. hänt minst 4 ggr idag.
så när jag nyst så fortsätter jag inte gråta.
undrar just om det är ett tecken? kanskeee.

jag vill till branäs.
jag vill mysa i sittliften med min pojkvän.
jag vill åka bräda och höra wictor tjata om att
jag ska utmana mig lite och komma upp på skär.
Jag vill dricka varm choklad på toppstugan och
pussas med Wictor.. det vill jag.

på tisdag ska jag köpa biljett till våryran,
finare sittning för oss lärarstudenter.
jag har dock ingen klänning.. men det löser sig nog.

i helgen flyger jag hem till mina föräldrar.
fyfan vad det ska bli mysigt.
jag ska gå till K&CO och söka jobb.
kanske jag hamnar där i sommar?
Det hade inte gjort mig ngt faktiskt.
jag vill inte tillbaka till restaurangen,
det är fint.. men nej. jag vill inte.

jag önskar jag kunde sjunga lika fint
som Maria Smith, för hon sjunger jättefint.
Om någon vill ge mig det när jag fyller 22 så
skulle det bli den bästa födelsedagspresenten ever!!


puss  ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0