24 februari 2012



idag har vi städat hela lägenheten jättebra.
jag satte ett hjärta på städschemat till pojkarna.
de hade faktiskt inte behövt sätta igång med
storstädning.. men jag pikade väl ditåt kankse (;
det blev fint å städat i alla fall.
dammat, dammsugit, våttorkat, skrubbat och svabbat
överallt! så nu skiner lägenheten.
i morgon ska jag till Diana som fyller år.
Det är lite nervöst, jag känner ingen..
men jag får väl göra det bästa av det.
sen på kvällen kommer Camilla hit.
Den pärlan fixar både mat och
melodifestivalen-tilltugg! 
På söndag ska jag plugga ikapp,
förbereda nästa vecka och titta på så ska det låta.
och alla dagar hela veckan gäller det
att göra 50 situps, 50 armhävningar och 50 knöböj.
för det har kiropraktorn sagt att jag ska.
idag har jag gjort 50 situps, 35 armhävningar och 30 knäböj.
snart blir det the voice och sen ska jag sova.
för jag är uttråkad ...

puss!! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0