22 februari 2012



efter lite irritation så insåg jag att det är lättare att söka
resor om man söker på normala tider... inte efter kl 22.

igår var jag ledsen.
wictor ringde mig och vi pratade länge.. längre än på länge.
det var härligt att få prata av sig lite.
han är inte så pjåkig ändå när jag tänker efter.
jag saknar honom! (idag månadsdag 25)

v.9 - HBG 1-4 mars
v.10 - Branäs 8-11 mars
v.12 - Branäs 19-27 mars

På fredag ska jag umgås med tjejer.
Vi ska på African evening på Snerikes.
Det ska bli skoj.

I morgon är det kiropraktorbesök igen.
förresten så lekte jag kiropraktor idag,
det knakade och sen mådde Camilla bra igen.
hon hade en nerv i kläm och hade jätteont
under sin skuldra så jag tryckte till och
då slutade det göra ont..
Om det är så enkelt, varför betalar jag 550,-/gång
för att träffa Thomas? 
pft... 

 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha kom hit och lek kiropraktor på mig med!

Yaay!

2012-02-23 @ 09:18:21
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0