14 februari 2012



alla hjärtans dag. älska alla. IDAG!
Men alla andra dagar, ska man inte berätta för sin familj
och sina nära att man älskar dem då?
nä.. Idag är det den 7e mars våga inte säga att du älskar mig,
å spontanköp inga presenter för oj vad arg jag blir då!
du får snällt vänta tills den 14 februari!
här berättar vi endast en gång om året att människor
är viktiga i våra liv. suck.

var hos kiropraktorn idag.
jävlar vad det smattrade i ryggen på mig.
ni förstår - där satt fast!
så nu ska jag vara där på torsdag,
på tisdag och torsdag.
sen måste jag börja träna.. det sa Tomas.
Det blir dyrt det här.. det kommer bli
pengar för varje besök hos kiropraktorn,
sen kommer det kosta mig att börja träna..
glasögon..
mamma - jag skickar fakturan till dig!
kunde du inte låtit mig va med huvudvärk?
jag som trivdes så bra!

jag saknar wictor.
han ringde precis.

nu ska jag plugga vidare,
sen kommer Camilla.
Vi ska baka kärleksmums,
mest för att det är alla hjärtans dag.

PUSS!  ;*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan lämna bidrag till fakturan:) Mest eftersom det är mitt fel men jag ville inte lyssna på mer huvudvärk också för att jag bryr mig om dig.

2012-02-14 @ 18:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0