27 augusti 2012

 
Nu är jag tillbaka i min nya hemstad.
Jag har det ganska bra tycker jag.
Alex, den nya inneboende är en social sak som mest
verkar vara glad hela tiden - så vi ska nog komma bra överrens.
Nästa vecka vrålstartar vi med tidiga morgnar och en hel del läsande.
Det är med blandade känslor måste jag säga..
Jag känner redan nu jag kommer sitta å halvsova på tisdagens seminarium.
Men jag har ju fått en termos special!
Så jag ska ha med mig varmt te med mig så jag ska kunna hålla mig vaken.
 
Idag har jag varit lite flitig och fixat med kurslitteratur och
sen såg jag till att ta en joggingrunda på 45 minuter sisådär.
Okej, jag sprang inte hela tiden..men det låter bättre att kalla
det för joggingrunda istället för powerwalk-jogging.
 
Just nu sitter jag och fördriver tid och väntar på att min pojkvän ska
höra av sig.. han lovade nämligen att göra det innan han åker till Norge.
Å vad jag vet så åker han i morgon..
Behöver jag nämna att han ligger illa till om han inte ringer...? 
 
I morgon ska jag iaf gå ut, träffa kursare och ha trevligt!
 
 
puss ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0