11 september 2011

igår blev jag så glad!
Jim var så söt och jag blev så glad.
Färgade mitt hår igår och
det var ingen som såg det.. eller
det var ingen som sa ngt om det.
å så kommer Jim fram till mig
och så säger han
"du har färgat ditt hår, eller hur"
"ja, det har jag"
å så säger han att tycker att det är
jättefint och att jag passar jättebra i det.
och jag blev så glad för han sa det
som att han verkligen menade det.
det lät så innerligt när han sa att jag
var fin i det, att det passade mig.
då tyckte jag om jim väldigt mycket!

sen var Emil väldigt fin.
innan spexet gick han runt och peppade
oss med ett ord, ett ord som han upplevt oss.
som han uppfattade oss.
Emil och jag har knappt pratat
men så kom han fram, la händerna på mina
axlar å så sa han att "omtänksam" till mig.
han sa att jag verkade så omtänksam
och att jag skulle ta hand om alla på scenen sen.
det gjorde mig också väldigt glad.

och sen gör tove och camilla mig väldigt glad.
för dom är så underbart fina.
jag blir glad så jävla glad!

å nu lyssnar jag på Gavin DeGraw och
han sjunger så fint och tove
kommer snart hit och tittar på idol
med mig.

fan vad jag är kär i mitt liv.
å fan vad jag saknar min pojkvän!


puss!!! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0