9 oktober 2011

Idag blir det till att plugga.
Specialpedagogik.
Sen ska jag titta på film och
kurrera min förbannade jävla huvudvärk.
jag begriper faktiskt inte varför
det så ihärdigt måste ligga på.
Tog tigerbalsam och masserade
mina tinningar igår.
jag vet inte om det var massagen eller
tigerbalsamet eller både och som
gjorde att det släppte lite.
nä. det blir till att bunkra upp med
både pronaxen och panodil inför praktiken.
Barnen kan säkert framkalla ännu mer
underbar huvudvärk!

Pratade med min LLUare idag.
det verkar som att jag har ett ganska
"slappt"  schema.
men jag kunde sluta klockan två här
och jag kunde sluta kl tre där.
å vill jag inte vara med på eftermiddagarna
så kan jag gå hem..
fast, det finns ju en anledning till att vi har VFU..
Kanske just för att få se lärarens hela värld?
Jag kommer ju trots allt inte BARA undervisa.
Det finns ju mkt mkt mer som jag kommer
behöva vara med på och göra när jag väl
kommer ut i lärarvärlden på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0