7 oktober 2011

Tove och jag gick fram till
killen i receptionen..
ställde oss och berättade hur nervösa vi var
och att vi väldigt gärna ville hämta ut våra tentor.
När han plockade fram toves sa han
"du behöver inte ha ont i magen.."
Jag stakade fram min tentakod och höll på
att gå åt när han stod och bläddrade fram
min tenta.. han log.
sträckte tentan halvt uppochner till mig.
Tove såg mitt resultat före mig och skrek
till.. sen höll jag på att börja gråta.
faan vad skönt det känns!
första tentan och jag klarade den.
fan vad bra jag är..

Nu har jag bara tre vetenskapliga texter
som ska lämnas in och bli godkända.
Det här fixar jag. Jag är duktig.
jag kan.. för jag vill detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0