23 oktober 2011

Igårkväll var Camilla här.
Vi åt mat och satt hundvakt..
Vi tittade på tv och pratade massor!
När Camilla gick hem vid kl tolv
sa jag till Kasper att nu var det sovdags.
Jag visade in honom till hans sovkorg och
släckte och stängde till...
Strax innan ett..hade jag precis somnat
VOFF VOOFF VOFF!!!
"Tyst!"
Så fick han komma in till mig och sova
på min matta ..
lagom som jag precis har somnat om vaknar
jag av att kasper inte vill vara kvar i mitt rum.
Jag släpper ut honom och somnar ganska fort.
Efter ett tag öppnar hundfan min dörr och
ställer sig och bara glor på mig.
"ut, gå och lägg dig, tyst"
tror det var ngt i den stilen jag sa..
sen somnade jag gott och kasper höll sig lugn!
skönt.. sov fam till halv tolv,
behövde nog sova lite tror jag ..

Nu blir det att plugga och att beställa hem
lite kurslitteratur!

PUSS!! ;*


Kommentarer
Postat av: Linnéa

fin tjej.

2011-10-23 @ 15:08:50
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0