3 november 2011

Hade en mysig helg hemma i HBG förra helgen.
Hann med både det ena och det andra.
Denna helgen blir det Gnesta och andra sidan av släkten.
Ska bli trevligt, var längesedan jag träffade dem.
I morgon blir det seminarium och sen sätter
jag mig direkt på tåget mot Sthlm.
Sen ska spendera två timmar i Gnesta stad..
men det ska nog gå att underhålla mig.
Idag satte jag in en spiral så nu har jag ont.
Denna mensvärksliknade malande smärta.
Jag funderade idag när jag låg där och tittade i taket
och höll på att kräkas om den smärta jag kände då
kunde vara snarlik den smärtan som män känner
när de får en spark mellan benen.
Jag tror nämligen det. Jag har hört att killar säger
att det är som ett illamående, fast nere i snoppregionerna.
Å det var ju precis det jag kände idag.
ja, smärta i mina snoppregioner alltså..
Ont.. jag ska sluta hota wictor med att slå hnm mellan benen.
det är inte roligt faktiskt.




Bild på pappa från måndagsfikan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0