28 november 2011

Först och främst,
Grattis på födelsedagen världens bästa mamma!! 

Hade precis ett väldigt bra samtal med min pojkvän.
när vi sågs sist frågade han vilka ord som beskrev han(OJOJ, SKÅNSK ELLÅR?) HONOM..
positiva ord, eftersom jag genast började säga "egoistisk..."  
då kunde jag inte komma på något.
jag kunde sagt snäll..
men snäll är ett dummt ord som man inte betyder ett
jäkla skit efter hur ordet missbrukas.
snäll är någon man säger om en människa som man
egentligen inte tycker om..
jag tror att det är så att wictor har många fler
bra sidor än  vad jag vet..
det finns många fina ord som skulle beskriva
honom jättebra.
När vi satt där med frågan hängandes i luften drog jag
till med att han var snygg och bra i sängen..
vilket, med lite eftertanke, egentligen inte var sådär
speciellt fina ord..
jag skämms lite för att jag inte hade några bra ord
att säga till honom. För han är bra, han är driven,
engagerad, godhjärtad och ambitiös. Han är Han med
stort H.. med ett stort hjärta!






Kommentarer
Postat av: Lisbeth Din mormor

Och så tycker du om honom då måste det finnas mycket som du ser i honom. Och visst är det en trevlig och framåt kille.

Jag håller med dig om ordet snäll det är kossorna i stallet också Kram på dig

2011-11-29 @ 17:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0