26 november 2011

mitt i tentapluggandet gör jag ett litet avbrott
för att göra ett kort blogginlägg.

Idag går det ganska bra att plugga faktiskt.
Håller på att repeterar allt som känns relevant.
det är fördjävla svårt att lista ut vad som är
relevant.. men alla lärare säger att vi ska hålla
oss till föreläsningarna så då gör jag det!

Höll på att gråta ihjäl mig till idol igår..
alla sjöng fint för sin familj och jag saknade min.
är glad att jag satt ensam och tittade..
annars hade det ju varit lite pinsamt.

Jo, det är fint väder idag.. för ovanlighetens skull..
men eftersom att jag var tvungen att plugga fick
detta bli min lösning.. nackdelen var att det blåste svinkallt.



Jag vet inte om ni ser vad det står..
men jag känner mig duktig som gör så bra anteckningar.
lätta att läsa och enkla att förstå.
duktiga jag!


Det börjar bli julklapps kris!
jag kunde inte riktigt sova igår och så kom jag på en skitbra önskelista.
men nu har jag glömt bort den ..
eller näj!

änglamakerskan av camilla läckberg
den där assnygga tröjan
säsong sex av medium
tråkigt värre - nya trosor
sen är jag nog nöjd.
fast jag önskar mig ett rouge också!!
ett rosarött åt det kalla hållet,
önskar mig ett par stavar också,
men det hoppas jag att wictor köper.
för det har jag sagt till hnm att göra!


puss!! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0