10 november 2011

visst är det roligt när man ska betala räkningar
och upptäcker att man glömde trycka på
"utför" förra gången man var inne och betalde för sig.
ännu roligare är ju då att man trodde att
pengarna varat länge och hade råd med massor, för att plötsligt
inse att man är 2500,- fattigare än vad man först trodde.
Trevligt värre, gjorde min dag alltså.
tråkiga jävla kurslitteratur alltså.
kostar alldeles för mycket, tur att en del böcker återkommer
från förra kursen så man får återanvända.

Förresten, jag fick veta att jag är godkänd på VFU-kursen.
Det kändes bra.. jag förväntade mig iofs inget annat än G.

Min mage känns fortfarande inte riktigt bra.
Igår hade jag typ skitont på höger sida.
Men jag ger det ett tag till.. det är väl ändå indviduellt
hur lång tid det tar innan det släpper och kroppen
har accepterat att där finns ngt som inte borde finnas där.

igår gjorde jag jättegod chili con carne! (är det ett ord eller tre ord?)
Det blev superdupermegagott! 
och sen hade jag nötter till också, mums!

i morgon ska jag ha flummlektion 1 av 3.
ska bli intressant, framförallt ska det bli skoj!
Skrev ner en lista igår med ord som beskriver mig.
Allt ifrån kort till skånsk till empatisk.
Kändes jätteegocentriskt att sitta och komma på massor
av ord som beskriver en själv.. men vafan, alla ord var kanske
inte positiva å jag menar.. alla har vi väl en halv miljon ord
som beskriver vem vi är?

Nu ska jag försöka ta tag i lite plugg..
Flummplugg! :D




puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0