24 maj 2011

jag blev lite låg ikväll..
visade sig att ingen av mina
branäs vänner kunde komma ner till mig.
men å andra sidan så klarar jag mig.
jag får ju träffa dom senare i sommar! :)

det ser ut som att jag jobbar fredag kväll/natt.
har lite ont i magen över det faktiskt.
jag ställer upp, men jag vet inte om jag vill.
äeh, det blir väl bra ändå.
hoppas bara att det inte blir för sent..
vill vara pigg å utvilad tills lördag.
ska upp i tid å göra cupcakes och skrabbelucker.
hrmpf...




puss ;*

Kommentarer
Postat av: Izabelle

så jäkla typiskt att jag ska jobba.. hade verkligen velat komma ner och fira dig och mysa till det ordentligt. MEN jag lovar lovar lovat att jag och Marcus kommer ner en annan helg, rätt snart :D Vi får höras under veckan! puss & kram goaste Sophie :*

2011-05-25 @ 16:48:41
URL: http://izabellebengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0