12 maj 2011

han åker till kalmar i morgon.
han trodde att han skulle vara borta i helgen,
så då trodde ju jag också det såklart.
fast nu visade det sig att han inte har
den blekaste aning om hur länge han stannar.
kanske till onsdag eller torsdag nästa vecka?
varför blir jag irriterad.. ledsen?
finns det någon anledning för mig att bli irriterad?
nä.. å varför blir jag ledsen då..?
jobb för idioter.
jag tycker det å efter att ha varit tillsammans med
någon som jobbar så, så kommer den åsikten aldrig ändras.

chefer som ringer och väcker anställda som sover.
chefter som inte kan berätta hur planeringen för
den närmsta veckan ser ut..
skulle vilja kasta bajs i huvudet på alla jävla
kukchefer som ringer och väcker anställda som gått och lagt sig.
undrar verkligen om dom tycker att det är okej..
å jag undrar verkligen om dom tycker att det är okej
att man säger till en anställd att dom ska följa med till en annan stad,
men inte hur länge och egentligen inte vad man ska göra heller?

Jag blir arg arg arg!!!

Skulle jag se TLn som min pojkvän hade på Talk to people
skulle jag förmodligen rapa honom i ansiktet och lägga
fitthår i hans mat.. å skulle jag se det nuvarandra ollonhuvudet
skulle jag nog snällt bara rapa honom obehagligt i nacken.

fina ord från fin flickan.



RÖV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0