11 maj 2011

klockan är kvart över tolv och jag
håller på att dö av tristess..
att ha svårt att somna har kommit tillbaka nu.
ligger minst 30 minuter och vrider och
vänder på mig innan jag kan sova.
så när jag vaknade klockan nio i morse och
insåg att klockan bara var nio bestämde jag
att jag skulle gå upp för att slippa ligga vaken
så länge ikväll.. men att gå upp klockan nio
resulterar i lång dag och eftersom att jag
bara jobbar torsdag denna veckan så har jag
absolut ingeningeningenting att göra..

när jag inte kan sova börjar jag ofta tänka
på hur jag ska använda morgondagen.
vad jag ska göra, vad jag vill göra, bör göra.
men jag vill inte göra speciellt mycket,
jag har inte råd att göra så mycket.
vad jag bör göra är tråkigt och inomhusgrejer
å det är absolut inte roligt när det är varmt och soligt ute.
Igår när jag låg och vred och vände på mig så
fick jag en mindre panikattack.. för jag kunde inte
komma på en enda jävla grej jag skulle sysselsätta mig
med idag.. å vad har jag då gjort idag?
bytt lampor i taket.. rakat benen, ätit frukost, tittat på tv,
suttit vid datorn, filat fötterna.. Å jag är så rastlös
att jag skulle kunna dööööö.
tristess, kan man inte avlida av det?

om två timmar ska jag i alla fall cykla hem till gabbe
och umgås med honom ett tag.. 
träffade linnea igår, vilket var jättemysigt :)
sen var jag ute och sprang igår.. 25 minuter konstant springning,
jag är rätt nöjd med mig själv faktiskt! :D

man kanske skulle baka något att ta med till gabbe?
jag menar.. jag har ju så sjukt mycket att göra
så det kan ju bli knappt att jag hinner baka iofs.



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0