7 mars 2011

Clinic, skidglädje!
Fan vad roligt det var att åka skidor idag.
Parallellslalsom!

Fick en port i huvudet, ont som fan.
och inbuktning i hjälmen blev det också..
haha, klantigt värre!

Idag blev jag generad!
å det vill jag lova att det är inte ofta jag blev det.
Men jag rodnade så hela jag blev röd.
Å det var man inte sen att kommentera.
det är pinsamt att bli generad.
men när folk pratade och jag och wictor utbytte blickar
så gick det bara inte att inte bli generad, usch!


Nu tittar vi på tv,  familjen annorlunda.
det både skrämmer mig att skaffa barn
samtidigt som det gör att jag kan längta lite efter barn.
men det får komma sen!



puss ;*

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad har du nu hittat på? Du brukar ju inte "skämmas" över gjorda saker :-). Lite dålig svenska i inlägget och stavning. Ska du bli svenskfröken ;-)

2011-03-08 @ 08:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0