22 mars 2011




Med sorbetsnö och tio grader varmt så har dagen varit svettig ochtrögåkt.
Har haft en okej dag, inte överdrivet bra .. men inte heller direkt dålig.
Det var backhäng i Amundsbacken idag, var riktigt mysigt!
Wictor och jag åkte på raka 80-talsskidor, en intressant upplevelse.
Trodde jag skulle bryta båda benen för en liten stund, men jag klarade mig.
Nu är det Erik och Mackan på tv och i morgon är det bara en vecka kvar på jobb för mig.
Det känns lite sådär.. vill gärna jobba mer, kommer att kännas tomt!
Jag kommer framförallt att sakna barnen, alla underbara och mindre underbara barn.
Det finns nog ingenting som kan göra en så glad som barnen, men
inte heller finns det någon som är så tålamodsprövande som barnen.
Var en liten kille som frågade mig hur gammal jag var,
å då sa jag att han skulle gissa.. han gissade på 20 år.
Helt rätt svarade jag å då la han till "du ser inte så gammal ut".
Härligt när barnen säger så och inte som en annan sa "är du verkligen 33år?"

Jo, jag mår nog rätt bra ändå.
Å idag har Wictor och jag stått ut med varandra i 14 månader och Vilja
hon fyller hela 2 år!  En samanfattningsvis bra dag :D




puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0