17 mars 2011

Godmorgon,

Här sitter jag och fördriver tid
såhär innan jag måste gå till jobbet.
Vaknade tjugo över sex å var pigg..
lyckades, skönt nog, somna om och vakna halv åtta ist. 
Då var jag om ännu piggare och gick upp,
vilket i sin tur resulterade till att jag har dötid nu. 

Igår var jag så trött att jag trodde jag skulle dö.
Fast efter att ha fått sitta ner helt tyst en stund så
gick det över och jag orkade till och med laga mat. 
Köttfärsås och spagetti blev det.  Gott! 

Nu har mitt paket landat, tror jag..
Mina tröjor och min nya vårjacka!!  
Blir spännande att se om allt passar,
men å andra sidan så har det ju inte varit något problem innan.

ÅÅh, det är en hel timme kvar till jag börjar.
Vi har så lite att göra att vi fick börja en timma senare idag.
Kommer förhoppningsvis vara klar i god tid i eftermiddag.
Det är så fint väder här, jag vill inte sitta i en lastbil
och vara instängd i ett lagerutrymme hela dagen.

Solen har gassat hela veckan hittills,
mina kinder börjar få riktigt fin färg.. nackdelen är dock
att man har hjälm på sig och iom det får vackra linjer mitt
på kinden och över pannan.. Det är bara att sola bort när
man är ledig!

Nu ska jag borsta mina tänder och lugnt traska iväg till jobb.



puss!! ;*




christel tillsammans med mina ko-barn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0