15 mars 2011

hade 10 unika läsare och 53 sidvisningar igår..
det innebär att en läsare har haft typ 43 sidvisningar
på min blogg, med andra ord så har någon läst
om hela mitt liv på väldigt kort tid.
Kan inte låta bli att undra vem som tyckte
att det var så enormt intressant att läsa min blogg
att man var tvungen att läsa allt? ... 

Jag har ont i magen, snart får jag mens.
Jobbiga barn som man får bli nästan osams
med för att dom bestämt hävdar att dom inte kan.
Man kan inte säga att man inte kan om man inte
ens försöker.. det är något jag måste påminna mig själv om
... ibland

Nu ska vi snart äta här hemma.
Lax och ris blir det.. mums! : D




puss ;*


Kommentarer
Postat av: Linnéa

MUMS !

2011-03-15 @ 19:24:19
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0