13 mars 2011



Skicrossfinal!
Var lite mysigt tyckte jag,
fast att det blev lite kallt att sitta stilla i en och en halv timme.
Var ett helt gäng som hade tänkt tanken att se finalen,
så vi myste ihop oss tillsammans i storbacken och tittade.
Efter finalen, med svenskt guld på damsidan, åkte jag och min man
hem och åt lite räk och äggmacka.
Nu ligger han och soven, bakis som han är! Förra veckan blev jag
mobbad av honom, nu är det min tur att mobba tillbaka!
Fast jag är snäll just nu och låter honom sova en stund.

Jag var också påväg ut igår, förfesten var jättetrevlig ...tills
jag blev illamående och trött. Tog mitt förnuft till fånga och gick hem.
Kände att det var inte ritkigt värt att fortsätta kvällen..
å gott sov jag. Så gott att jag inte hörde när Wictor kom hem.

Nä, om man kanske skulle sällskapa Wictor och Johnblund en stund?



puss!! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0