22 juli 2011

Jag mår alltså inte bra.
ont i halsen har jag.
har varken tid eller ork
att bli dålig nu.. fanfanfan.
Jag måste hålla mig frisk och pigg.
annars dör jag, ja.. det gör jag!
jag har väl mer eller mindre bestämmt
att jag flyttar andra helgen i augusti,
det blir .. uhm.. 13-14 augusti.
Tror nog att det blir bra.
Undrar lite vad jag måste packa,
vad jag ska ha med mig.
behöver jag min tv?
Ska jag köpa skrivbord..?
Det är iaf skönt att det är löst
med boende.. pjuh!
jag känner hur det gror i halsen på mig.
mina halsmandlar svullnar upp.
dom kommer kväva mig inatt när jag sover.
jävla kamelollon.

gå och bajsa så löser det sig.
kanske?

Jag måste göra en "to-do" -list
för annars kommer jag inte göra ett
smack innan jag måste flytta.
usch.

på fredag får jag träffa min pojkvän igen.
BARA en vecka kvar å det är redan en vecka
sedan vi träffades sist.
dummadumma, saknasakna.
sakna jättemycket faktiskt.


hejdå!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0