7 januari 2011

fredag kväll.. det bästa som går på tv är let's dance.
å det är inte ens nästan bra faktiskt.
ensam hemma är jag också, vilket jag tycker suger kamelsnopp.
var iaf på afterski efter jobb idag, vilket var trevligt.
dansade tills jag var alldeles svettig! :D
Sen lyckades jag få skjuts hem...
skönt att slippa gå tycker jag, helst när man blivit jättesvett.
det blir så förbannat kallt när man går ut då.

Idag var det fyra minus på förmiddagen, även
en stund efter lunch.. men sen sjönk temperaturen
med hela tio grader på typ två minuter!
Okej, kanske inte två minuter men en kvart?
å det kändes.. kylan kryper sig på en på ett riktigt
obehagligt sätt när det blir sådär..
förmodligen gör snökanonerna mycket, dom gör att det blir
lite fuktigt i luften, å det blir så rått!

var lite inne på att göra utgång ikväll men
jag ändrade mig, hamnar i soffan med en film ist.
tar nog fram chipspåsen också.

puss!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0