5 januari 2011


Wictor och Kaj på afterski!


I morgon är min lediga dag,
men jag kommer jobba i alla fall.
Blir lite utkörning som det ser ut.
Å jag hoppas att jag kan få igen
det nästa torsdag så att jag kan gå
HRL-kursen ..
Det är en kurs som är rätt bra att ha,
och jag har rätt dålig koll..
Både för min egen skull och andras skull
så bör jag få gå den kursen!!

Här sitter jag i alla fall och sjunger med
Jay Smith på spotify i min ensamhet.
Min sambo har åkt iväg på äventyr och
kommer hem till mig på lördag igen.
Känns ruggigt tomt utan honom måste jag säga.
Han är rätt bra, min Wictor...ja, ibland!  (;

Nu ska jag nog göra mig en kopp te och titta lite på tv.
Sen blir det läggdags, uppladdning för en ny dag!

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0