24 januari 2010

Tinnitus, ont i käken, trött i huvudet,
glad, ont i ryggen, ont i knäna, nöjd,
positivt, tryggt, kortsväng!  

En sån dag, en bra dag!
Fast att jag har varit lite arg så har det varit bra!
Har haft en massa småsmåsmå barn och dom har
varit så glada, dom har skrattat och skrattat och
pratat och pratat. Hade en flicka som höll mig i handen
heeeela lektionen. Hon höll i mina fingrar som ett spädbarn
håller ens fringrar. mina fingertoppar höll på att bli lila så
hårt hon höll, gick knappt att lirka bort fringret hur handen på henne.
Men det var lite mysigt också..
inte en enda gråtade unge har jag haft idag.
Å en jättego praktikant har jag fått med mig också.
Det blir nog bra att gå till jobb i morgon :D

Försov mig i morse också! 
ställde klockan på 07.13 och skulle bli hämtad
kvart i åtta och jag vaknar 07.51 av ett sms
från marcus där det står "kommer du?"
två minuter senare satt jag i bilen..
bra jobbat sophie..!



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0