9 februari 2011



Gick hem igår och har varit hemma idag.
Måste säga att det är nog fan värre att ha
huvudvärk än att ha feber...
Febern kan man göra ngt åt och en går över
men den här jävla huvudvärken får mig att vilja gå och dö en aning.
Å idag har det tjutigt i öronen.. helt hopplöst mycket.
I morgon ska jag jobba och sen på kvällen kommer
mamma och pappa och catti hit.
Det ska bli mysigt att få träffa familjen lite.

Alla människor jag sprungit på idag och igår har tittat på mig
och sagt "du ser inte ut att må så bra" eller ngt i den stilen.
Usch fy och blä..

Men vet ni vad som är jävligt bra?!
Att jag klarade mitt uppåk och att jag klarade det
med lite marginal faktiskt.


puss!  ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0