25 februari 2011

Är det inte konstigt hur en grå, dimmig och snöig dag
kan upplevas som en vårdag bara för att fåglarna kvittrar
som galningar? Hur konstigt det än låter så är det faktiskt så,
även den mest vintriga dag som finns kan kännas som vår
när fåglarna sjunger.. i alla fall för mig!

När jag vaknade idag upptäckte jag att jag hade två missade
samtal och ett sms från min chefs chef... uhm! 
"hej! kan du ringa mig. MVH ... " Ringde upp så fort jag såg det.
Som tur var hade jag inte gjort ngt dumt utan han undrade
bara hur det var med min sambo. Jag sa att han var hemma
och att J kunde få ringa till Wictor senare, för nu sover han.

Min mage börjar kurra.. är nog lite hungrig.
Frukost kanske?



puss! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0