22 februari 2011

Å även idag har huvudet och
kroppen varit på olika platser.
Min sista lektion är den enda lektionen
som känts ens lite bra.
Jag hoppas att mina elever har varit lite nöjda. 
Min Wictor mår bra, folk frågar lite för
ofta hur det är med honom.. de vill veta lite för mycket. 
Det är svårt att landa och fokusera när alla hela tiden
frågar och frågar. 
Inget ont mot frågor för jag hade också frågat om det
hade varit någon annan... men idag har jag bara sagt
att jag orkar inte svara på fler frågor. 
Marie gav mig en jättekram innan lektionerna drog igång. 
Det värmde bra, den var behövlig! 


jo, å bara för att så gnäller jag lite om mina knän.
Vackra blåmärken!


puss ;*



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0