18 februari 2011

Upptäckte precis att mina överskrifter inte stämmer.
Jag har nog skrivit "2010" lite för många gånger i bloggen
och därför blir det "2010" i sådär vartannat inlägg.
Givetvis menar jag 2011!! Får bättra mig på den punkten.

Idag åkte jag snöbräda och det gick sådär.
blev uppdragen i aningen för brant backe och
det resulterade i att jag blev rädd.. drämde knäna
i en isfläck i backen. Det gjorde så fruktansvärt ont,
la mig raklång i backen och grät lite..
sen knäppte jag av mig brädan och gick ner.
Så nu har jag knän som har fått en nyans utav blått.
Fina och svullna!

Har börjat läsa Mia Skäringers bok.
jag blir lite fassinerad utav  hennes tankar.
Hur vettiga tankar hon har och hur jäkla frispråkig hon är.
Det är lite skönt att veta att man inte är den enda
som har konstiga tankar.. jag gillar henne, hon har skinn på näsan.

nu!
annanting!




puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0