8 augusti 2011

med ynka elva dagar kvar i skåneland
börjar nerverna spöka..
sista dagen på jobb idag.
Kändes som ett bra sistapass!
På onsdag ska jag, Catti, Linnea,
Johanna och Madde ut å käka och
ta ett glas vin eller två.
En "hejdå-på-ett-tag-grej".
Egentligen så känner jag mig inte
nervös.. det är först när jag sitter ner
och faktiskt tänker riktigt ordentligt
på vilken omställning detta kommer bli
som jag blir nervös.
Jag går från ett 20m2 stort rum till
ett rum på knappt 9m2 .. det blir mindre.
men det blir bra!
har så smått börjar plocka bland mina prylar.
vad som ska med och vad som
ska bli hemma. Ska gå igenom lite till.
Sen måste jag sortera kläder,
catti och jag delar ju mer eller mindre
på våra garderober.. nu vill jag ha mina
kläder med mig och cattis kläder får
snällt stanna i hennes garderob.

man kanske skulle köpa sig en anslagstavla..
eller en whiteboard.. magnettavla?
det hade varit lite bra att ha kanske..
måste köpa almenacka, pennor,
block.. fix och trix!

uschuschusch.

puss!! ;*


1.000.000 nollor
tillsammans kan dom aldrig bli 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0