31 augusti 2011

jag är förkyld.
det suger kamelollon.
pubrundan ikväll blev inställd för min del.
känner faktiskt att skolan är viktigast
och eftersom att jag inte skulle orkat gå utan
panidol i kroppen så hade pubrundan förlorat
lite utav sin poäng.. för med panodil så
ska man inte dricka.

wictor har kommit fram till norge nu.
han skickade en bild på sig själv,
han är nyklippt, that's why.
blev lite jobbigt där en stund.
fick lite saknad.

helt ärligt så har jag inte hunnit med att
sakna honom någonting den senaste veckan.
allt har gått i ett och .. ja.

min kurslitteratur har inte kommit
så jag har inte kunnat plugga ngt.
gick igenom allt från föreläsningen
och skrev om mina anteckningar
till bregripliga meningar.
väntar på att hans powerpoint ska
komma upp på studentportalen så
att jag ska kunna fylla i det sista jag
missade.

köpte kan jang idag.
hoppas att den tar hand om min förkylning
för det här går inte.
skola plus inspark,
det är krävande alltså.

puss! ;*

Kommentarer
Postat av: Susanne

Trist men bra val. Panidol :-) och sprit ingen bra kombination. Krya på dig!

2011-08-31 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0