24 augusti 2011

igår var en bra dag.
först gick cindy och jag till blåsenhus
så nu ska det inte vara några problem
att hitta dit! Sen cyklade jag ner till Anna
i stan och det var inga problem att
hitta dit heller!
Sen tittade vi på film, cindy och jag.
Digger la sig tillrätta i mitt knä
och sov där så gott under hela filmen.
På kvällen satte jag mig i soffan
för att titta på tv och hålla digger sällskap.
Efter en stund la han världens mest stinkiga
hundfis. Det luktade verkligen jättejättejätteilla!
Igår var en bra dag.
ikväll är nog en lite nervös kväll.. ooh, spännande.
Får se om Maria hör av sig idag,
en kompis till Anna som också ska börja skolan imrgn.
så anna parade ihop oss så vi skulle slippa
känna oss ensamma när vi går dit.
ja. vi får se helt enkelt.


pussåkram!  ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0