9 april 2011



idag har jag stått i lift å jag tror bestämt att jag har brännt nosen lite.
det svider, stramar och värmer sådär sommarunderbart i ansiktet.
brukar säga att det känns som att någon står och fönar huden inifrån!
Det har varit en bra dag idag.. å jag ska jobba tre dagar till i april! GLAD Sophie!
Min sambo satt å myste till det utanför omklädningsrummet på sin skoter
när jag skulle stämpla ut så jag satte mig bredvid honom och bara satt lite.
Strålande solsken och fint sällskap..

Fast igår var jag arg, heligt förbannad, rosenrasande, helt ursinnig...
ja, så arg att jag utan att blinka hade kunnat slå till min sambo.
Blev istället en markerande "körafringrarnaibröstetochspringputtaiväg"-grej.
å varnande ord om att "du rör mig inte"
Sen slängde jag på mig en jacka och ett par skor och gav mig ut i vårstormen.
Kom ganska snabbt på att ett par strumpor och en varmare jacka hade suttit fint.
Tack vare det blev det ingen "jagstannarutetillsdetblirmörktsåhanblirriktigtjävlaorolig"-grej.

Föresten visste ni att man kan bli aggresiv av att äta Rinexin?
Eller att man kan få muntorrhet eller i värsta fall en hjärnblödning?
Nä.. jag snorar å det är inte lite heller.. kanske är det rinexinen som
löser upp och tömmer ut.. MUMS, SNOOOR!!!

Jag blev arg på en gäst idag, som totalt nochalerade (mormor, läs:dissade) mig!
Bad honom att stoppa in sina hängslen för att inte fastna i liften,
han svara "ja, det ska jag" å skiter sedan i det..
då ropade jag efter honom "STOPPA IN HÄNGSLENA, SA JAG"  (så kanske det inte heter..?)
Då såg han ut att bli helt förskräckt och skyndade sig att stoppa in sina hängslen.
Jefla folk det finns alltså..

Får man skriva sånt på sin blogg eller kan man få sparken då?
Jag hade i alla fall medarbetarsamtal idag, å det gick bra!
Jag är rätt bra, så det så..




puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0