7 april 2011

så skönt, jag slipper jobba skidskola i helgen.
är fortfarande förkyld å sjukt jävla trött.
Så jag sa att istället för att vara sjuk så kunde jag stå i lift.
Vilket hjälpte till rätt bra, tror jag iaf.
Så ist för att jobba skidskola så ska jag stå i lift,
för första gången under denna säsongen.
Undrar just om det är lika hjärndödande som jag minns det.
eller om det faktiskt är lite skoj också..
det blir väl vad man gör det till.

tog en promenad in till anläggningen igår,
det tog verkligen på alla mina krafter..
men jag behövde prova om jag orkade, vilket jag inte egentligen gjorde.
funderar på att ta en lugn promenad i solen nu när
wictor ska jobba.. bara för att sakta men säkert komma igång igen.


fast att jag hostar och är förkyld
så mår jag väldigt bra idag.
väldigt väldigt bra faktiskt!




puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0