29 april 2011

jag tycker redan att det är
tråkigt att ha flyttat hem igen.
jag tycker faktiskt att det suger
att inte ha ett eget ställe att bo på.
Men nu är det som det är,
jag får bo in mig i mitt rum och hoppas
på att jag kommer in i uppsala och får hitta
ett boende där.

Tror ni inte att jag fått myggbett också?
det känns lite osannolikt att kunna få det
i april.. men det är till 100% ett jävla myggbett.
kliar gör det också. suck.

mitt rum ser ut som ett bombnedslag.
å det är så in i helvetes jävla skittråkigt att packa upp!
framförallt när det inte finns plats eller ställen
att packa upp allt på. Kläder ska in i garderoben,
men för att komma in dit måste jag städa ur den först!
å prylar ska in i hyllan, alternativt lådor.. men både hylla
och lådor är fulla.. så därför ligger det prylar
precis överallt i mitt rum.. härligt.

det känns verkligen som att jag skulle kunna kasta
allt som finn i mitt rum, kasta skiten och börja om
från ruta ett.. nya saker, nya möbler.. nyttnyttnytt.

snart ska jag ner på stan å täffa en gammal bekant.
han ringde och ville ses, jag vet egentligen inte vad jag vill.
men för att komma ifrån mitt stök och för att
kanske komma på andra tankar sa jag visst ja.
det kan ju faktiskt bli trevligt, det är ju fint väder!

gyllende tider på högsta volym, då går städandet lite bättre.
konstigt nog kommer jag ihåg texterna, vartenda ord.
jag får väl sjunga med, högt och falsk.. då blir jag nog glad.



puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0