18 april 2011

jag har så satans dåligt internet att
jag inte kan uppdatera min blogg.
Men nu har jag fått låna wictors telefon
och kan köra internet via den.. då går det liite bättre.
Idag har vi varit i Karlstad och handlat grejer
till avslutningsfesten :)
Jag bestämde, igår, vad Wictor skulle klä ut sig till.
Å vi hade turen på vår sida, myrorna hade det vi letade efter.
Sen såg jag till att få köpt min adidaströja! 

Åh, en vecka kvar och backarna är jättehåliga.
Det är massor av gräs och pyttelite snö.
Men igår var det snö.. lite mer än idag iaf :)
Å jag hann åka ner för storbacken på bräda!
jag är så stolt över mig själv att jag klarade det!
Det bästa av allt var nog att jag inte bara tog mig ner
utan att jag faktiskt åkte ner :D

Vi har haft över 15 grader flera dagar i rad nu.
Folk är bruna som om dom varit på solsemester i Turkiet!
Helt galet är det.. inte konstigt att snön försvinner.
Jag tycker i alla fall att det är  lycka att vakna till
strålande sol och klarblå himmel.. att gå ner till uteserveringen
och umgås med fina människor.

jag är lycklig och sjukt stressad inför att komma hem.
stressad över hur sommaren kommer bli..
hur det kommer bli med jobb och pengar..
om jag kommer att komma in i uppsala, malmö eller gbg.
Leta lägenhet å uschuschusch.. men bra blir det..
det måste det bli!!




puss ;*

Kommentarer
Postat av: Marie

Sophie du har väl inte glömt söka till den finfina studentstaden Charlestown!

2011-04-19 @ 16:49:09
URL: http://marilangelo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0