5 september 2010

mina händer är totalt iskalla och
jag fryser i precis hela kroppen.
Igår var vi i Göteborg, på Liseberg!
Blev tre åk för min del, sen gav jag faktiskt
upp åkandet.
Fick blodtrycksfall efter gungan och
ännu värre efter att ha åkt Balder.
Catti tittade på mig å tyckte jag såg blek ut.
Mina händer var vita för att jag var så frusen.
Mamma sa att jag kanske hade ovanligt lågt
blodtryck igår helt enkelt.
Ja, å kanske det är lite så idag också?
Jag fryser - å därför tänker jag ta mig ut på en rask
promenad för att få upp värmen.
Å får jag inte upp värmen genom att ta en rask promenad
ja, då får jag ta en riktigt varm dusch när jag kommer hem! 
 
Vädret är underbart fint idag och har varit större delen av veckan.
Det har verkligen blivit höst.
Känns både bra och dåligt på samma gång.

Norgeresan är bokad och klar. 
Nu väntar jag bara på packningslista från min pojkvän.
Jag hoppas verkligen att det blir bra.
Att vädret är fint och att Wictor har mycket tid för mig.
Annars får han betala mig för att jag kom upp..

pozz ;*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

när ska vi umgosas? :*

2010-09-05 @ 17:06:24
URL: http://strangenea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0