16 september 2010



Det har visst blivit lite höst här i Helsingborg.
Denna veckan jobb hela veckan,
nästa vecka Norge hos Wictor.
Fan vad jag saknar honom alltså.
Det är inte ritkigt rättvist att åka ifrån sin flickvän sådär.
I morgon börjar jag packa.. kanske?
Eller så kör jag packning å röstning på söndag.
Humdidumdum

Kassan har diffat lite de senaste två dagarna.
Det känns inte så bra.. men antagligen står jag i
kassan i morgon igår ändå.
Igår förstår jag varför det diffade men inte idag.
Jag förstår inte vad det är som gör att det blir diff..
jo, jag fattar.. men jag gör inget fel!
Uppenbarligen gör jag det,  men jag är inte
det minsta medveten om det.. fuck.

Det är kallt och jag är lat.
tjock håller jag också på att bli..
jag saknar disiplin.

Gode gud.. om du finns,
ge mig lite disiplin, tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Ta dig i kragen och träna det blir inte bättre av att du får dåligt humör och att ett kilo kommer till.

Du vet att man mår bra av träning då har man inte tid att gnälla över det man skulle gjort

Jag kan försöka ge dig disiplin. Kram

2010-09-17 @ 13:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0