1 september 2010

Nu har han åkt iväg till Norge.
Och som det ser ut åker jag dit vecka 38.
Jag hade verkligen verkligen velat komma iväg.
Jag känner mig lite instängd i Helsingborg.
Det finns en liten längtan av att komma hemifrån.
Det blir definitivt Branäs i vinter, om jag är välkommen dvs.
Ska inte Wictor upp blir det klart en till jobbig
tid att vara ifrån varandra på men det går bra ändå!

Så gott som jag sov i natt var det ett tag
sedan jag sov... måste ha att göra med att jag sov ensam.
Kanske? 

det är JÄTTEFINT väder idag och jag har låst inne mig.
det är fan inte okej.
har ätit både glass och bigMc med feeeeeta pommes.
OHNO, inte okej.
Så... vad gör vi åt detta?
Klockan är BARA ett... så jag hinner tvätta,
ta en promenad, dammsuga och laga mat.
Ja, efter det jag nyss tryckte i mig kan jag
i alla fall inte ta en joggingtur.. fast att jag borde
riktigt jälva badly hade jag behövt springa faktiskt.

Jag ska klå Wictor i kondition har jag ju bestämmt mig för.
lagom bra Sophie .

I morgon jobbar jag och sen är jag ledig i helgen
för då åker vi till göteborg, liseberg!
Hoppas hoppas hoppas vädret håller i sig.

i alla fall!
jag är nog lite deprimerad ibland.
eller också så är jag det alltid bara det
att jag glömmer bort det ibland.

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0