29 oktober 2010



jag har utan tvekan gjort mitt absolut bästa impulsköp någonsin!
ett par jumbostrumpor som är fodrade!  Å under strumpan är det små
gummihjärtan som gör att man inte ska halka runder, såå bäst!
För er som blev avundsjuka så kan jag avslöja att de är köpta på Cubus
för 149,- och dom finns i flera färger  (värt!)


Igår hade jag och wictor ett bra moment.
Han spenderar nämligen all sin vakna tid åt jobbet och
det gör att jag känner mig ruskigt åtsidosatt.
Så igår ställde jag frågan hur han tyckte att vårt förhållande var.
det fick honom att prata och det betydde oerhöst mkt för mig.

Nästa vecka kommer jag att jobba lite mer än vad jag brukar.
Förmodligen kommer det bli så hela november.
Carolin kommer till att börja flyga igen..
å plötsligt så behövs jag ännu mer.
Willy har fortfarande inte hört av sig angående
vilken tid jag ska börja i morgon och om han inte gör det
så skiter jag i att ta hänsyn till när han tycker att jag bör börja
och börjar klockan nio.

Jag lider av fruktansvärda humörsvängningar.
Det är inte riktigt okej, jag fräser och höjer rösten och mår dåligt.
faktiskt, jag mår dåligt.  och jag har ont i min mage,
ALLTID. Alltid jävlar i det alltid.

Snart åker jag iaf upp till Branäs för ytterligare en säsong.
Denna säsogen blir det ju som sagt skidlärare/aktivitet.
Det känns rätt bra, å jag hoppas verkligen att det blir bra också.

nu;
tv tittande med en mysig tupplur.

puss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0