18 oktober 2010

idag har jag tränat lite.
känner mig trött men det är en skön trötthet.
cyklade och lämnade olivers cykel hos hnm
sen sprang jag hem (med lite omväg i skogen)
och efter det blev det lite övningar här hemma.

Sen har jag (läs:mamma) beställt en tv till mig idag.
så nu ska jag också göra mig av med min tjocktv.
i morgon kväll blir det alltså IKEA för att inhandla en fin tv-bänk.
jag vill ha en grå eller en svart, alternativt en vit.

ikväll kommer Amanda hit för att umgås och titta på film med mig.
det ska bli jättemysigt ... lite omväxling från att bara umgås med W.
i morgon ska jag träffa Linnéa.
det var verkligen läääängesedan jag träffade henne helt själv.
är det fint väder promenerar vi i skogen å annars
kanske vi bakar ngt gott eller så :)

på onsdag ska jag (ÄNTLIGEN) jobba lite igen.
jobbade i lördags men vetikatten om det räknas.
på lördag skriver jag högskoleprovet (NEVÖÖÖS!!)
och efter det ska jag göra mig så snygg att alla som ser
mig dör lite innombords av avundsjuka.

Nu åter till pluggandet inför hp.

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0