14 oktober 2010

Jag mår inte bra.
Jag mår äckligt illa
och jag har haft kräkdrömmar i natt.
I morse när wictor gick mådde jag
fruktansvärt illa men lyckades somna om
två timmar i alla fall.

Fast för att vara mig så var det väldigt
längesedan som jag kräktes.
Min kropp fungerar som så att ibland
så släpper den ifrån sig lite spya utan förvarning.

När jag gick i skolan kunde en normal morgon
se ut som så att jag vaknade, spydde, lät
bli att äta frukost och gick till skolan.
Jag tänkte alltid att det var för att jag gick
upp så pass tidigt och att min kropp inte hängde med riktigt.
Men jag gick upp tidigt i Branäs i vintras och inte
en enda spya alltså...

En sommar funderade min pappa på om jag var gravid.
för jag gick upp och kräktes på mornarna.
kanske inte helt konstigt att han började undra...?

Illamåendet kanske går över om jag bajsar..
eller försöker äta ngt.
USCH!


;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0