13 oktober 2010

Nu är det bara drygt en vecka kvar
tills jag ska skriva högskoleprovet.
Måste tyvärr erkänna att det inte känns bra,
inte ens nästan.
Men det är bara att göra det och går det åt skogen,
ja, då har det gått åt skogen å då är det bara på
det igen!  sådetså!!

Nu ska jag äta frukost (har vant mig vid att sova länge,
kanske lite föör länge)
Efter frukost blir det plugga inför högskoleprovet!
Sen ska jag hänga upp tvätten som tvättas för fullt.
Jag är en riktig tvättant :o
Det är det enda jag gör om dagarna :/

I morgon ska jag göra chokladmouse,
för Wictor fyller år på fredag.
Sen på fredag ska jag ge mig på att göra
spejsiga tillbehör, wish me luck!

Nu, frulle!


puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0