1 oktober 2010

jag är gärna ensam men helst på förmiddagen,
helst mitt på dagen eller en stund på eftermiddagen.
när kvällen nalkas vill jag gärna ha någon att
utbyta tankar med, någon att sitta och andas bredvid.
Att min pojkvän är den absolut bästa att sitta och andas
bredvid är ju självklart men det kan lika gärna vara mamma,
eller en underbar vän.. kanske syrran?
Men att sitta i min ensamhet och äta kvällsmat (som ikväll
förövrigt blev två mackor pga att jag hatar äta kvällsmat ensam)
är det absoluut värsta jag veeet!
Jag funderar över om jag skulle fixa att bo ensam..
Det kanske jag skulle ... då skulle min vardag vara ensam.

Om jag fick önska mig en enda sak i hela världen..
då skulle jag önska mig en sångröst som fick folk att gråta!
Herregud vad jag önskar att jag kunde sjunga..
Jag hade så gärna velat kunna ..
Jag har en syster som kan, på riktigt, men hon förstår det inte.

Nä. det blir ett par nya termobyxor och en säsong i branäs.
sen jävlar i det ska jag börja plugga!

men fan vad jag känner mig ensam.

puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0