8 november 2010

Nu är jag tillbaka i skåneland efter en
mycket givande och mysig helg i Uppsala.
Kändes som att helgen kom precis jättelägligt.
Bokade resan för rätt längesedan och då visste
jag ju inte att detta var precis vad jag behövde nu.
Emma och Jag kom upp samtidigt, tjugo över sju
på fredagkvällen. Anna hade lagat mat till oss, mums!
Lax och potatis, precis vad jag behövde efter åtta
timmars bussresa utan mat!  En jävla tur att jag
la ner min godispåse... annars hade jag nog storknat!

Lördagen spenderades på stan med shopping och lunch. 
Hittade mig en fin klänning som fick följa med mig hem.
Senare blev det korridormiddag som Annas korridorvänner lagade.
Det blev även tre flaskor vin på tre tjejer och sänggång
redan klockan tio i tolv. Vi somnade som stockar alla tre!

På söndagen blev det promenad genom uppsala och fika på VG nation.
Sen la vi chokladansiktsmask och efter det vinkade vi Emma hejdå.
En tur till Willys och köttfärspaj med en go (jättekonstig) film!

Tog tåget halv åtta i morse och landade i hbg klockan halv tre.
Helgen var kanonbra och vi har både skrattat och fällt en tår.
Fina vänner, underbara vänner.
En del människor är man bara glad över att man har fått lära känna.

tack för en fin helg tjejer!!

puss;*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0