22 november 2010

tiomånader!


jag är sjukis.
stackars mig!
Igårkväll hade jag till och med lite feber
men den har lagt sig och nu har jag mest ont i halsen.
Har ägnat dagen åt att titta på film och sova.
Var nere på UM och fixde nytt recept på p-piller också.
Så nu är vintern räddad, (=

Telefonen ringde idag,
å senare på dagen ringde det på dörren.
en röd väska, min väska med min saker!
Det tog bara tio veckor för dom att hitta den.
Naajs!
Så nu har jag fått hem mina efterlängtade trosor.
Wictors reaktion på att väskan var tillbaka var
"å nej, då kommer dina fula trosor tillbaka"
jag tror att det är hans sätt att säga att han älskar mig!

i morgon blir det mer vila och på onsdag ska jag
se om jag hittar några fina strumpor till min man.
på torsdag blir det viktoriateatern och fredaglördag jobb.
Söndag fyller mamma år och då ska vi fira henne lite (:

puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0