18 november 2010

efter att ha käkat lunch tillsammans med Gabbe
åkte jag hem och satte igång en brasa
för vi har alldeles för kallt hemma hos oss.
Nu sitter jag på vår gigantiska kuddpall och lyssnar
på let it be i form av bara piano framför spisen.
Mina skidböcker har kommit fram för att uppfriska
minnet inför säsongen.
Gjorde en kopp god uppsalablandning också.
mys, tycker jag!

Sov jätteilla i natt.
gillar inte att inte göra ngt längre.
det är skittråkigt faktiskt.
ska bli skönt att komma iväg så att jag får lite att göra.
och om ni vara visste vad jag faktiskt ser fram emot
att få börja plugga igen.
även om jag vet att jag efter ett tag kommer undra
vafan jag fick idén att börja plugga ifrån så
längtar jag faktiskt tills jag får börja, komma igång liksom :)


puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0