1 november 2010

idag blev jag kallad för ashole av en blatte på bussen.
undra om han trodde att jag hade ngt emot honom
som utlänning.. jag kontrade iaf med att säga blatte åt hnm.
vad som hände? jo...
Jag gick på en hållplats före Catti oc höll därför ett säte åt henne.
Sen kom denna man och skulle sätta sig varpå jag förklarade
att min syster skulle gå på vid nästa hållplats.
han sa "jag kan ju sitta så länge"
ja, då pekade jag på ett annat ledigt säte och sa att "fast det finns
ju ett ledigt säte där" 
då tittar han på mig och säger "du verkar inte vilja ge dig"
då sa jag åter igen att jag ville sitta bredvid min syster när hon kom på.
då kläcker han ur sig "jävla ashole"
varpå jag kontrade med "ja, blatte"  men inte högt nog för att
han skulle höra det, för det kändes som att han skulle kunna bli obehagligt arg.

Annars så har jag och Wictor haft olika typer av diskussioner.
han har läst sig en sak och det är att höra av sig,
berätta när man tänker komma hem och hur man tänker.
Igår blev Wictor arg på mig.. men det får han så gärna bli.
När jag vet att jag har rätt så kan han bli sur och tjurskallig bäst han vill.
och så länge som han tar mig för givet så kommer jag
till att fortsätta att vara gnällig ... jääävligt gnällig!
fast.. det finns stunder då jag håller på att döö så jävla kär jag är i honom!

I helgen var jag på halloweenfest!  :D
å det var roligt.. alla helger spenderas med wictor och absolut ingen ont i det.
men vad härligt det var att göra något utan honom.
Jag drack vin och kände mig lite odödlig.
Fast när jag åkte buss hem kände jag mig mest dödstrött och full.
Om jag sov gott, så sjukt gott!
om jag mådde dåligt dagen efter?  uhm, precis lagom!

Jag låg en stund på spikmattan ikväll... tycker verkligen att det är jättehärligt.
även fast att det gör lite ont så tycker jag att det är en mysig smärta.
egentligen är ju mattan mammas, men hon använder den inte så
jag tänker låna den och göra spikmattliggande till en halvtimmesgrej varje kväll.

PUSS!! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0