9 mars 2010

igår var jag så trött att jag
var tvungen att gå och lägga
mig efter att wictor och jag ätit.
Eftersom att det var fullt hus i vardagsrummet..
mitt sovrum.. så gick jag in och la mig i Emmas
säng och sov där i en och en halv timma innan
Louise och Emma ville ha rummet igen.
Då frågade jag ganska vimmelkantigt om det var tomt
i vardagsrummet och louise går ut och säger till
alla att nu fick de gå och lägga sig för nu skulle
sophie sova.. Det tyckte jag var snällt av henne.
När Wictor gick upp idag, typ kvar i sju skulle jag gissa
så vaknade jag bara lite av hans första alarm..
sen sov jag som en stock.. märkte inte att han
gick upp ur sängen eller någonting.
jag var sjukt jävla skittrött och behövde sova helt enkelt!

Philip är fortfarande inte vaken så det blir nog till att gå
för min del.. hade hoppats på att han skulle komma upp
så att jag kunde säga "snälla philip"  men han har ju kännt
sig lite krasslig så han borde nog sova han också!
Nu kom han visst upp!  Ska jag våga fråga?
Får se.. har ju iaf en kvart på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0