21 mars 2010

Jag satt och funderade lite innan,
skrev en lista

10 saker jag vill göra;

- lära mig spela ett intrument
- åka på husvagnssemester med kompisar
- gå fotokurs och bli bättre på att fotografera
- jobba med att hjälpa människor
- ta upp sjungandet igen
- skaffa en tatuering
- pierca mig i strängen under tungan
- se Elin Ruth Sigvardsson live
- flytta hemifrån
- LYCKAS!

Sen finns det naturligtvis djupare och
mer meningsfulla saker jag vill göra.
Men just idag så kändes dessa tio saker
som något jag verkligen skulle vilja.

Vilket intrument jag vill lära mig vet jag inte,
kanske piano eller trummor? Helst något
jag kan sjunga till...
Husvagnssemester hade varit roligt bara för
att det hade varit roligt!

Jag känner mig kass..
som i sjuk.
Vill inte jobba i morgon,
men det finns ingenting som heter att inte jobba.
sålänge man inte har feber eller spyr.
Men jag har fruktansvärt ont i huvudet,
det är verkligen inte skoj alls.
Skjut mig,
jag vill hem nu!!

Packa väskan å sätta mig på bussen och dra.
Hem bara vara hemma å må bra.
Slappna av och njuta av en annan miljö.

säsongen är snart slut å då kommer jag hinna tröttna
på hemmamiljön, men det skiter jag i nu.
ta mig hem, härifrån, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"trummor eller piano helst något ´jag kan sjunga till" ja kära syster spela trummor och sjung. jag kommer sitta bredvid dig och skratta.



JAG KAN JU TYP SPELA PIANO !111!!! KAN ALLT SOM HAR MED ALLT MED NOTER ATT GÖRA!!!!!! KAN GITARR !!!!1 JAG HÅLLER PÅ MED MUNSPEL½!!!!1!! I AM THE MAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-23 @ 14:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0